Just Nu - Mitt i Livet

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 29 oktober 2012 08:06

Av Anna - 27 oktober 2012 23:24

Ikväll har vi varit på 40-årskalas med maskeradtema. Gissa vad vi gick som...

Av Anna - 27 oktober 2012 09:41

Så här ser det ut på vår altan som är höstklädd =)

Av Anna - 27 oktober 2012 09:39

Ja så ser det ut där =)

Av Anna - 27 oktober 2012 09:38

Det blev ett litet rum till Vince. Det är väl ungefär en tredjedel av det han hade i huset, men det funkar. Ballongerna hänger envist kvar sen födelsedagen- trodde nog att de skulle skrumpna ihop ganska snart. Men icke. Han hade hela rummet fullt med ballonger när han kom hem från dagis på sin födelsedag. Surprise! =)

Av Anna - 27 oktober 2012 09:34

Eftersom man inte kan ladda upp mer än två bilder per inlägg från mobilen, så får det bli flera inlägg. Tänkte visa er som inte har varit hemma hos oss hur det ser ut.

Detta är alltså sovrummet där den nymålade sängen står. Snyggare med vitt än svart va? Inte lika dammigt heller... eller jo det är det förmodligen, men det syns ju åtminstone inte. Fotona på den lilla hyllan är jag när jag när liten, Vincent och Tomas som liten. Kul att ha på oss alla tre i ungefär samma ålder.

Av Anna - 27 oktober 2012 09:27

Vår soffa alltså! Jävlar vad stor den är. Och skön. Och snygg! Jag är lite kär =) Bjuder på en bild av underverket. Och resten av vardagsrummet.

Av Anna - 21 oktober 2012 18:33

Idag får Vince äta kvällsmaten framför tv:n. Hans mamma har är sjuk och har så varit hela helgen. Det slog till i torsdags kväll med grymt ont i huvudet och hela kroppen. Lägligt nog så var det långvecka på jobbet för Tomas vilket innebär att han åkte vid fyra på fredagsmorgonen och kommer hem om typ en timme. Snälla mamma tog med sig Vincent hem efter jobbet på fredagen, så jag har legat på soffan och varit ynklig helt fred tills han kom hem vid lunchtid idag. Snart får jag väl liggsår av allt vilande - har sett fem filmer och en hel del tv-program på 48 timmar...

Huvudvärk och ont i kroppen med feber OCH en magsjuka light har hunnits med den här helgen och än är det inte över... blääää. Snart ska jag försöka få i mig lite nyponsoppa, så fort den har kallnat där ute på balkongen.

Ovido - Quiz & Flashcards